Skozi proces samostojnega podjetništva sem se naučila že marsikaj. Vse pa lahko združim pod eno ugotovitev: Nič od tega nas niso učili v šoli! Podjetništvo niso le marketing, prodaja, proizvodnja, cene, lokacija … Podjetništvo so energije!

Ko se torej podajamo na trg, moramo imeti v mislih predvsem dve stvari:

–       Opustiti moramo vse strahove! Ker smo božanska bitja, ljubljena v vseh pogledih, imamo vse kar potrebujemo. Na tem svetu smo zato, da se naučimo določenih lekcij, torej ne bomo nikdar stopili na napačno pot. Zato se je nesmiselno oklepati strahov. Strah je namreč sovražnik št. 1 uspeha, sreče in ljubezi. Če zaupamo, namesto, da se bojimo, potem bomo zaupali, da smo v vsakem trenutku točno tam, kjer moramo biti. Če se bojimo, smo dejansko na točno istem mestu, le da se bojimo, da smo na napačnem. Precej trapasto, kajne? 😉

–       In drugič, ne prodajajmo izdelkov in storitev, prodajajmo sebe! Spet, najprej opustimo strah pred tem. Ker smo močna, ljubeča in božanska duša. Naše poslanstvo je učenje. Torej se učimo. Definirajmo kdo pravzaprav smo. Nato prenesimo sebe v svoje projekte: najsi bodo poslovni projekti, iskanje ljubezni ali karkoli drugega. Bodimo to kar smo v jedru. In pustimo, da to zavibrira.

Te vibracije se bodo razširile kot virus. Na tem mestu potem vskoči Zakon privlačnosti. Ko oddajamo v vesolje svoje vibracije, privabljamo točno takšne vibracije nazaj. Dejansko ne potrebujemo marketinških strokovnjakov, da nam povedo, kakšen je naš brand. Kajti nihče nas ne pozna bolje kot poznamo sami sebe!

Torej moramo opisati sebe in to lahko postane naš slogan. Ta slogan moramo uporabljati kot dnevno afirmacijo. Opiše naj kakšni smo, kaj imamo radi, česa ne maramo in privlačili bomo točno takšne ljudi, ki so jim všeč podobne stvari. Ne potrebujemo zgolj mehanskega medijskega planiranja. Pomislimo kje in kdaj se radi zadržujemo. Tam je naša ciljna publika. Edina stvar, ki jo potrebujemo je dober finančni načrt. A o tem bomo ob kaki drugi priložnosti. :)

Skratka, nihče nas ne pozna bolje kot se poznamo sami. Definirajmo to. Vržimo se na trg. In privlačili bomo enake vibracije, bodisi v obliki nove stranke ali novega partnerja. Oni bodo prišli k nam, prišli bodo zaradi nas, ne zaradi odlične poslovne strategije, ki jo je zasnoval nekdo drug. Mi smo svoja najboljša strategija in magnet za uspeh. Če nas je strah, in se preveč ukarjamo z drugimi, če jih poskušamo kopirati, to nismo mi in ne bomo privlačili pravih ljudi. A ne pozabimo, tudi če zaidemo na to pot, to ne pomeni, da smo zares zašli, pomeni le, da smo na poti nove učne lekcije. To pot moramo prehoditi, da izpolnimo poslanstvo svoje duše.

steve jobs sledi intuiciji