Velike ideje, ki v hipu osvojijo množice, ne obstajajo. Zgodbe o uspehu čez noč ne obstajajo. Zvezde se ne rodijo, temveč ustvarijo. Kdo so ljudje, ki nam govorijo, da nismo dovolj dobri in nimamo dobrih idej?

Blazno zanimivo se mi je zdelo, ko sem videla pisma, ki so jih eni najbolj znanih svetovnih ustvarjalcev dobili v odgovor.

»Mislim, da še ni pripravljena, slišim pa osnovo za dobrega ustvarjalca.  Tokrat bom izpustil priložnost…« je bil odgovor na ponudbo pevke, ki je leta 1992 prodala več kot 10 milijonov plošč – Madonne.

Zavrnitveno pismo Madonna

 

»Dragi g. Warhol, z žalostjo vas obveščam, da ne moremo sprejeti vašega dela v svojo zbirko. Zaradi omejenega galerijskega in skladiščnega prostora moramo zavrniti številna darila, saj čutimo, da ni prav, če sprejmemo v dar delo, ki bo razstavljano le neredno…« Andy Warhol je Muzeju moderne umetnosti poklonil eno izmed svojih del, a so zavrnili tudi to. Poleg tega, da ima zdaj svoj muzej v Pittsburghu, tudi nesrečni muzej, ki ga je zavrnil, sedaj razstavlja kar 168 njegovih originalnih del.

Zavrnitveno pismo Andy Warhol

 

»Hvala, ker ste nam poslali kaseto glasbene skupine »U2«. Pozorno smo jo poslušali, vendar ocenjujemo, da ta hip ni primerna za nas.«  V nekaj mesecih so podpisali pogodbo z drugo založbo, hitro lansirali prvi mednarodni hit, prodali 150 milijonov plošč in pobrali 22 Grammyjev.

Zavrnitveno pismo U2

 

Walt Disneya so odpustili iz Kansas City Star, ker »mu je primanjkovalo domišljije in ni imel dobrih idej«.

JK Rowlinga je zavrnilo na ducate založniških hiš.

Oprah Winfrey je dobila odpoved kot novinarka večernih novic, ker ni znala ločevati čustev od svojih zgodb.

Jerry Seinfeld ni vedel, da so ga črtali iz manjše humoristične nanizanke, dokler ni prebral scenarija, v katerem ni bilo več njegove vloge.

Elvisu Presleyu je po nastopu v Nashvillu njegov manager dejal, da bo bolje, če se vrne k prevažanju tovornjakov.

Steve Jobsa so odpustili iz lastnega podjetja, nato pa ga iz obupa zaposlili nazaj, da to podjetje reši.

Marilyn Monroe je v začetku svoje kariere dobila nasvet, da bo morda bolje, če si poišče delo tajnice.

Abraham Lincoln je nazadoval v vojaških činih, spodletelo mu je kot podjetniku in večkrat je bil poraženec političnih kandidatur, vse dokler ni postal predsednik ZDA.

:)

Ne vem, ali je samo meni tako zabavno to brati ali še komu?

Če imate sanje in zaenkrat samo vi verjamete vanje, si poskusite sestaviti kakšen tak sestavek o sebi. Prav simpatično je. :) Na eno stran postavite vse slabo, kar ste kdaj kje slišali o vas in vašem delu, na drugo pa tisto največje o čemer sanjate.

Kdo sploh so ljudje, ki vam govorijo, da ne morate uspeti?

Kdo so ljudje, ki pravijo, da nimate vsega potrebnega za uspeh?

Prav pred kratkim sem slišala, da meni nikdar ne bo uspelo, ker nisem pripravljena za nekoga drugega bedeti ponoči in delati stvari, ki se njemu zdijo pomembne. Prva stvar, ki se jo ob takih komentarjih vprašam je: Kdo je človek, ki sodi o mojih sposobnostih? Ima rezultate? Ali dela to kar govori? Mu je uspelo na tak način, ki ga zagovarja? Kakšno ceno je moral za to plačati?

Tokrat prav ne razmišljam o ogledalih. Naj bodo tu za naš odsev ali ne, dejansko se moramo vprašati o smiselnosti ukvarjanja z mnenji in kritikami drugih. »Tisti, ki si želijo vsesplošnega odobravanja množic, so na zelo slabi poti,« pravi Tai Lopez. Nikdar in nikomur ne bo uspelo imeti same oboževalce. Vedno bomo imeli sovražnike. Več ko je sovražnikov, več je tudi oboževalcev. Tai pravi, da moramo očarati 18% ljudi s svojo idejo, tako smo našli nišo. Ostalih 82% pa mora biti ideja totalno nesprejemljiva. Poznam ljudi, ki so rojeni za to, da ugajajo drugim. Prikimavajo vsemu, potrjujejo vse, odobravajo vse, vse za to, da so všečni čim večjemu številu ljudi. A najdejo se tudi ljudje, katere moti prav to, da skuša nekdo ugajati vsem. Vedno se bo našel nekdo, ki mu nekaj ne bo všeč. To je naravna danost človeškega uma. To je prirojeni konflikt brez katerega menda sploh ne bi mogli obstajati. To je tisto, kar nas ohranja žive.

Zato poiščite svojo nišo – na kateremkoli področju – bodisi v poslu bodisi v odnosih med ljudmi bodisi v hobijih … Zmagujte v svoji niši, ne na celem svetu. To je formula za uspeh na kateremkoli področju življenja.

two important days in life